Nu får Flying Tiger en webshop
Nu får den danske detailkæmpe Flying Tiger Copenhagen sin egen webshop, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.
Det nye online-univers har hundredvis af varer, herunder flere prisvindende design, men webshoppen lanceres også et helt nyt koncept i form af pakkeløsninger som er skræddersyet til forskellige lejligheder.
Hvis børnene skal underholdes, mens bilen pakkes eller aftensmaden tilberedes, er Flying Tiger Copenhagen for eksempel klar med "30-minutters fred pakken", og ellers kan man også finde blandt andet "Det er ingen kunst at male-pakken" eller "Undskyld til naboerne-pakken" inden den næste fest.
Kunderne modtager deres ordre i en kasse fremstillet af genbrugspap, der er designet, så den kan genanvendes og kunderne kan skabe kreative installationer.
Med lanceringen af den ny webshop tager Flying Tiger Copenhagen hul på et helt nyt kapitel, og administrerende direktør Martin Jermiin har da også store forventninger til den nye digitale satsning:
- Det er et stort og vigtigt skridt, fordi vi ønsker at være til stede der, hvor vores kunder er. Vi oplever, at flere og flere efterspørger den unikke kundeoplevelse, de kender fra butikkerne, når de shopper på deres telefon og computer. Derfor har vi også arbejdet hårdt på at designe den helt rigtige online-oplevelse, som passer til Flying Tiger Copenhagens brand. Det skal være inspirerende og sjovt at handle i vores webshop. Vi er overbeviste om, at vores satsning på nettet også kan styrke vores butikker. Nu får vi ét sammenhængende økosystem, der kan møde kunderne både på gaden og i deres digitale liv, siger han.
Flying Tiger Copenhagen har mere end 900 butikker over hele verden, heraf 71 i Danmark.
I første omgang er det kun kunder i Danmark, som kan gå på opdagelse i det nye online univers.